Lihapohjainen raakaruokinta ja ravintolisät
Kennelrehu järjesti luennon. Siellä opeteltiin ruokintaa, Koirien ruokinta on laaja asia. Se on mielenkiintoista, vaikka puhuttaisiin vain raakaruokinnasta. Raakaruokinnassa ei ole mitään ihmeellistä. Se on tavallinen tapa ruokkia koiraa. Raakaruokinta on sama kuin jos tekee itselleen ruokaa. Meille opetetaan koulussa ruuasta. Saamme tietoa myös uutisista ja internetistä, Ne asiat eivät sovi koiralle. Koira ei ole ihminen. Koirien ravitsemus on itse opeteltava. Se on osa normaalia eläimenpitoa.
Yleiskielinen versio: Katiska
Lihalla ruokkimisessa on etuja. Se on helppoa. Kuivamuonat ovat helpoin tapa ruokkia. Kaadetaan ruoka kippoon ja annetaan koiralle. Raakaruokinta on lähes yhtä helppoa. Vaikeinta on muistaa ottaa liha sulamaan.
Lihan lisäksi tarvitaan
- kalsiumia
- sinkkiä
- D-vitamiinia
- maksaa
Kuivamuonan antaminen vie aikaa 15 sekuntia. Raakaruuan antaminen vie aikaa puoli minuuttia.
Suositus: Koiralle lihaa vatsan täydeltä (Katiska)
Luennon aloitus:
Intron audio:
Voit ladata luennon diat tästä:
Diat eivät ole selkokielellä.
[Latausta ei löytynyt]