SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!

SelkoKatiska

  • LOGIN
  • Tervetuloa
    • Selkokieli
  • Ravitsemus
    • Vitamiinit
      • A-vitamiini
      • B-vitamiinit
      • Vitamiinit lyhyesti
    • Mineraalit
  • Raaka-aineet
    • Ruokinta
      • Raakaruokinta
  • Terveys
  • Blogimaiset
    • Puruvoima
    • Kurssit
    • Sanakirja
  • Home
  • Ruokinta
  • Archive from category "Yleistä ruokinnasta"
28.2.2026

Category: Yleistä ruokinnasta

Ruokinnan takana

tiistai, 12 tammikuun 2010 by Jagster

Ruokinnasta ollaan montaa mieltä. On paljon erilaisia tapoja ruokkia koiraa. Joskus ruokinta perustuu tietoon. Usein ruokinnassa on mukana luuloja ja väärinymmärryksiä. Urheilevien koirien ruokintaa on tutkittu. Yleensä on selvitetty greyhoundeja ja valjakkokoiria. Siitä huolimatta ruokinnasta ei tiedetä paljoakaan. Kuivamuonissa puhutaan tutkitusta tiedosta. Useimmiten kyse on heikkolaatuisista tutkimuksista. Välillä käyttäjien kokemuksia kutsutaan tutkimukseksi.

Yleiskielinen versio: Katiska
(lisää…)

energiagreyhoundkuivamuonatlihapentu
Read more
  • Published in Yleistä ruokinnasta
No Comments

eh...

© 2015. All rights reserved. Buy Kallyas Theme.

TOP