Ruoka on se mitä koira syö. Ruoka voi olla kuivamuonaa. Raakaruokituilla koirilla ruoka on lihaa, sisäelimiä ja usein luita. Ruokaa on myös kaikki lisät.
Sekalaista asiaa. Mitä vitamiineja ruuasta saa. Mitä mineraaleja ruuasta saa.
Asioita. Ideoita. Ajatuksia. Kokemuksia. Blogimaisia juttuja.
Raakaruoka on usein lihaa ja elimiä. On helpompaa sanoa mitä raakaruoka ei ole. Raakaruoka ei ole kuivamuonaa. Puuroja ei yleensä pidetä raakaruokana.