Kilpakoira ehjänä eläkkeelle
Kilpakoira ehjänä eläkkeelle on videoluento. Se antaa yleistietoa kilpakoiran urasta. Luento alkaa pentuajasta. Sitten tulee nuoret aikuiset. Kilpauran jälkeen päästään eläkevuosiin. Toivottavasti terveenä.
Yleiskielinen versio: Katiska
Harrastavien koirien omistajat miettivät kahta asiaa:
- miten koiran kanssa pärjätään
- miten koira saadaan pysymään ehjänä
Kaikissa harrastuksissa on riskejä. Niitä on mietittävä, Kaikessa on riskinsä, myös arjessa. Riskejä on vähennettavä aina kun se on mahdollista.
Riskien tunnistaminen vaatii
- tietoa koirasta
- mitä harrastus tekee koiralle
- mitkä ovat aitoja riskejä
Voit kunnella koko luennon pelkkänä äänenä.
Tallenteen pituus on 1 tunti 25 minuuttia.
Luennon esittely:
Pelkkä ääni:
Voit ladata luennon diat tästä:
(ei selkokielellä)
Ehjänä eläkkeelle (116 latausta)