Kilpakoira ehjänä eläkkeelle

Kilpakoira ehjänä eläkkeelle on videoluento. Se antaa yleistietoa kilpakoiran urasta. Luento alkaa pentuajasta. Sitten tulee nuoret aikuiset. Kilpauran jälkeen päästään eläkevuosiin. Toivottavasti terveenä.

Yleiskielinen versio: Katiska


Harrastavien koirien omistajat miettivät kahta asiaa:

  • miten koiran kanssa pärjätään
  • miten koira saadaan pysymään ehjänä

Kaikissa harrastuksissa on riskejä. Niitä on mietittävä, Kaikessa on riskinsä, myös arjessa. Riskejä on vähennettavä aina kun se on mahdollista.

Riskien tunnistaminen vaatii

  • tietoa koirasta
  • mitä harrastus tekee koiralle
  • mitkä ovat aitoja riskejä

Voit kunnella koko luennon pelkkänä äänenä.
Tallenteen pituus on 1 tunti 25 minuuttia.

 

Luennon esittely:

 

Pelkkä ääni:

 

Voit ladata luennon diat tästä:
(ei selkokielellä)
Ehjänä eläkkeelle (115 latausta)